امام جمعه مشهد:بنیاد غدیر در برابر جریانهای متحجر استکبار بایستد - وبلاگ غیر رسمی بنیاد بین المللی غدیر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ غیر رسمی بنیاد بین المللی غدیر

عید سعید غدیر خم بر طرفداران راه حق مبارک باد..........بعلت اختلالاتی در سیستم پارسی بلاگ ممکن است به هنگام باز شدن سایت برای چند ثانیه موسیقی کوتاهی پخش گردد که به شخصه از بازدیدکنندگان محترم پوزش می طلبم

 آیت الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه همایش بین‌المللی بنیاد غدیر در مشهد با اشاره به این‌که باید از همه امکانات در راستای دفاع از ولایت استفاده شود، تصریح کرد: شاید هیچ‌گاه به اندازه این زمان به دفاع از ولایت نیاز نداشته‌ایم، چون به اندازه‌ای که امروز کانون ولایت مورد اتهام جریان‌های نابکار شیطانی قرار گرفته، مورد حمله نبوده است.

وی با تاکید بر این‌که اندیشه ولایت در همه ابعاد اجرایی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد حمله است، افزود: اندیشه ولایت امروز حساس‌ترین اندیشه برای جریان‌های شیطانی استکبار است و آن‌ها با همه قدرت برای براندازی این تفکر تلاش می‌کنند.

علم‌الهدی ادامه داد: اگر مجموع نوشتارهای ضد ولایت امروز دنیا را جمع‌آوری کنیم، می‌فهمیم که هیچ‌گاه حتی زمان پیامبر(ص) تا این حد مبارزه با ولایت، شیعه‌کشی و تهاجم شدید فکری به عرصه‌های ولایت‌مداری آن‌طور که امروز مطرح است، وجود نداشته است.

وی توسعه ارتباطات را یکی دیگر از علل تهدید بودن ولایت برای استکبار دانست و تصریح کرد: رواج دادن تفکر دکترین سیاسی بزرگترین آفتی است که سفره استکبار را برایش جمع می‌کند، بنابراین استکبار می‌کوشد و با اندیشه و مظاهر اجرایی ولایت می‌جنگد.

علم‌الهدی بالاترین مبدا خط ‌گیری را در حرکات سیاسی، ولایت و امامت خواند و با اشاره به دوران زندگی امام هشتم(ع) ولایت را در دو چهره برشمرد، چهره‌ای که مورد تایید مامون بود و چهره دیگری که برای براندازی او فعالیت می‌کرد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز در عرصه ولایت خدمت کردن به عنوان حائز اهمیت‌ترین مساله است؛ ما امروز باید بدانیم که در بنیاد غدیر می‌خواهیم مروج ولایت مامون باشیم یا پیرو ولایت حق امام رضا(ع) باشیم.

علم‌الهدی، ولایت مامون را ولایتی اسطوره‌ای و ولایت امام رضا(ع) را ولایت اجرایی خواند و گفت: ما باید به حرکاتی که انجام می‌دهیم، توجه داشته باشیم و بدانیم در راستای کدام ولایت حرکت می‌کنیم. مشکلی که امروز ما در میان متدینان جامعه داریم، این است که عده‌ای از آن‌ها برای سرکوب کردن ولایت امام رضا(ع) به ولایت اسطوره‌ای مامون دست‌آویز می‌شوند.

وی افزود: بنیاد غدیر اگر به عنوان یک سنگر دفاعی ولایت تشکیل شده باشد، ارزش بالایی دارد، اما اگر بخواهد از ولایت مامونی دفاع کند، بی‌ارزش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه مشهد، موسس بنیاد غدیر را از مدافعان همیشگی ولایت دانست و تاکید کرد: شخصیت ولایت‌مدار آیت‌الله خزعلی همیشه باید الهام‌بخش امور باشد و این بنیاد باید دژ محکمی برای حراست از ولایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد باید به عنوان دژ مستحکم در برابر جریان‌های متحجر استکبار که با ظاهر ولایی در جامعه حضور پیدا می‌کنند، بایستد و همزمان با این‌که آن جریان‌ها را کنار می‌زند، از بالا به دفاع از ولایت و امامت بپردازد و این دفاع را از نقطه اجرایی تا عرصه سیاسی نظام اجرا کند. منبع خبر


نوشته شده در دوشنبه 88/8/25| ساعت 8:42 صبح| توسط جام| نظرات ( ) |


قالب وبلاگ :: :: کدهای جاوا