سخنرانی آیت الله خزعلی در دانشگاه فردوسی - وبلاگ غیر رسمی بنیاد بین المللی غدیر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


وبلاگ غیر رسمی بنیاد بین المللی غدیر

عید سعید غدیر خم بر طرفداران راه حق مبارک باد..........بعلت اختلالاتی در سیستم پارسی بلاگ ممکن است به هنگام باز شدن سایت برای چند ثانیه موسیقی کوتاهی پخش گردد که به شخصه از بازدیدکنندگان محترم پوزش می طلبم

آیت‌الله خزعلی در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مطرح کرد:
تذکر درباره فرزندان هاشمی/ ساده‌زیستی رهبر انقلاب و احمدی‌نژاد/ آیت‌الله خاتمی گفت پسرم غربزده است +فیلم

آیت اللهابوالقاسمخزعلی، که در شب های هشتم، نهم و دهم محرم در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی به سخنرانی پرداخت، نکاتی خواندنی درخصوص نقل‌قول از مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی (پدر سید محمد خاتمی)، پاسخ به اظهارات هاشمی رفسنجانی و اشاره به عاقبت مرحوم منتظری بیان کرد.

به گزارش رجانیوز، این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من تعجب می کنم در مشهد مقدس ما، سه هفته قبل، یک نفر که در دورانی رئیس جمهور بوده، آمده اینجا گفته موضوع رهبری برخاسته‌ی از مردم است. پس روایت ولی‌عصر(عج) را چه‌کار می کنی؟‌ تو که لقب آیت‌الله را همین‌طوری گرفتی، روایت ولی‌عصر(عج) را چه‌کار می کنی؟ من او را حجت قراردادم، مال مردم است یا مال ولی‌عصر(عج) است؟ و اگر مردم او را نخواستند باید کنار برود. به به چه صغرایی و چه کبرایی! اولاً رهبری زمینی نیست، آسمانی است، دوم [مردم] ایشان را نمی خواهند؟

وی ادامه داد: هرجا سخن باشد، زن و مرد می ریزند؛ روز جمعه دیدید راهپیمایی چه کردند مردم؛ راهپیمایی به این قدرت و قوت نداشتیم، این چه حرفی است، می زنید؟ بلافاصله وزیر اطلاعات آمد گفت ایشان منحرف شده است، ایشان با منحرفین همدستند. آبرو رفت. چرا اینطور باشد؟ 21 آذر روزنامه ایران را مطالعه کنید، بلافاصله وزیر اطلاعات آمد در مدرسه فیضیه و گفت که ایشان همراه است با منحرفین و ایشان با ما نیست. شعار تندی هم دادند که خودتان ملاحظه کنید، من مایل نیستم وارد شوم ولی باید پرده را برداریم.

خزعلی افزود: پسر و دختر شما چه کردند؟ در خاندانشان بالا نشسته بود من رفتم پیش ایشان، گفتم جناب آقای هاشمی من به شما می‌گویم طبق قانون عمل کنید. علی علیه‌السلام زیر قانون است، شما بالای قانونید؟ هم خودتان و هم فرزندانتان. هرچه قانون می گوید عمل کنید. قانون درباره ثروت هرچه می گوید، عمل کنید. شما فوق قانون نیستید. علی[علیه‌السلام] با یک نفر یهودی پیش قاضی می‌آید آن قاضی قدری به علی[علیه‌السلام] احترام می کند، دیدند پرخاش می کنند چرا به من احترام بیشتر گذاشتی ما مدعی و مدعی علیه هستیم چرا بیشتر گذاشتی؟ اینطوری است. +فیلم

وی همچنین در رابطه با مرحوم منتظری گفت: آقای منتظری اولش خیلی خوب بود، اما آخر کار را خراب کرد. یک فقیه ایشان را تشییع نکرد. اما محض اینکه حسابی باز نشود، گفتند در حرم دفن کنید و تشییع هم کردند، این هم مطلب داشت می خواستند امام زاده درست کنند ایشان را در خانه دفن کنند، ایشان بشود امام زاده و این را بیدار بودند مبادا این کار بشود، پرونده اش موجود است یک نفر رفت به قم گفتم به او بگویید نمازت را باید چهار رکعتی بخوانید، مسلمانی سفر معصیت، نمازش قصر نیست، سفر شما معصیت است، برای تجلیل منتظری نرفتید برای سبزپوشان رفتید... اگر دو رکعتی خواندید، باید قضا کنید. شرط است در سفر، سفر معصیت نباشد. +فیلم

عضو مجلس خبرگان در بیان خاطره ای از پدر سید محمد خاتمی گفت که "در زمانی که سید محمد خاتمی به سمت وزارت ارشاد منصوب شد برای عرض تبریک به خدمت حضرت آیت‌الله خاتمی (پدر محمد خاتمی) رفتیم که با ناراحتی ایشان مواجه شدیم و ایشان گفت که "خطرناک است، پسر من غربزده است. +فیلم

خاتمی در دولت اول هاشمی رفسنجانی به عنوان وزیر فرهنگ مشغول به کار شد اما پس از آنکه توفیق چندانی در مواجهه با "تهاجم فرهنگی غرب" و اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب نداشت، از وزارت ارشاد استعفا کرد.

آیت الله خزعلی در ادامه سخنانش اضافه کرد: متاسفانه در دوره ای افرادی غرب زده، رئیس جمهور شدند که باعث شدند کشور پسرفت کند. در جلسه ای 3 نفره که من و آیت الله جنتی در خدمت یکی از بزرگان بودیم. آیت الله جنتی گفت ما در شورای نگهبان به خاتمی رای دادیم و پشیمان هستیم.

در سال های گذشته هم برخی فعالان سیاسی از رویکرد دولت اصلاحات و آقای خاتمی انتقاد کردند و حمایت دولت های غربی از رفتار آنان را، به عنوان یکی از نقاط ضعف دولت های هفتم و هشتم دانستند. آنان همچنین گفتند که رئیس بنیاد بارن در مسیر دلخواه غرب حرکت کرده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم هم، افرادی چون کیان تاجبخش، دیدارهای آقای خاتمی با جرج سوروس، پدر انقلاب های مخملی، که در سال های گذشته صورت گرفته بود را، فاش کردند.

گرچه رئیس بنیاد باران در ابتدا، این موضوع را تایید نکرد اما چندی بعد خود سوروس به دیدارهایش با آقای خاتمی اذعان کرد که این موضوع باعث ایجاد دردسرهایی برای رئیس دولت اصلاحات شد.

آیت‌الله خزعلی، در بخش دیگری از سخنان خود به ساده‌طیستی رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم به فرزندانش فرموده اگر می خواهید داخل اقتصاد شوید، شناسامه‌تان را عوض کنید، لقب خامنه‌ای را بردارید. من راضی نیستم داخل اقتصاد شوید. مردم به خاطر شما رعایت حال می کنند... من راضی نیستم هر که می خواهد داخل شود، باید قسمت نام فامیلی را عوض کند.

آمدند از صبیه ایشان خواستگاری کنند [گفتند] تمام زندگی من در این ماشین باری کوچک جا می‌شود، فرش من، وسایل من داخل یک وانت باری می‌شود، اگر می خواهید وصلت کنید، من اینم، خیال نکنید ثروتی بیرون می‌آید، یک جیهزیه خوبی جور می‌شود. هرکسی رفت داخل خانه ایشان همین را می‌گوید.

ما رفت و آمد خانوادگی داریم با ایشان. زندگی بسیار ساده [دارند].

متأسفانه بعضی از غرب زده‌ها به ریاست جمهوری رسیدند، کاش که درجا زده بودیم. عقب‌گرد کردیم چند سال. حالا خدا نکند این پرونده‌ها رو شود چون مردم بدبین می‌شوند با کارهایی که کردند. کارهایی انجام دادند.

رهبر مواظب بود [فرمودند] رئیس جمهور در خط من نزدیک‌تر است. خیلی برای آن مرد گران آمد. رئیس جمهوری که خدمتگزار است به خط من نزدیک‌تر است. یعنی اینها در خط من نیستند. هرچه هم گفتند قبول نکردند.

یک روزی با رئیس جمهور صحبت می کردیم ظهر شد گفت نهار می‌مانی گفتم نه کار دارم. آمدم بیرون گفت که نهار خودشان را از منزل می آورند از ریاست جمهوری نمی آورد از منزل. زندگی ساده، می گوید که حساب مال من را بکنید. من حاضرم بگویم که درآمد من چقدر است خرج من چقدر است و کار من چقدر است. ما اینها را می خواهیم بعلاوه به قول مرحوم بهشتی رضوان الله تعالی علیه که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قرت و ثروت. +فیلم


نوشته شده در یکشنبه 88/10/20| ساعت 12:57 صبح| توسط جام| نظرات ( ) |


قالب وبلاگ :: :: کدهای جاوا